Nettbank og mobilbank

Med nett- og mobilbank har du tilgang til alt som har med ditt bankforhold å gjøre. Betal regninger, overfør penger, få oversikt over forbruket ditt og boliglånet.

Logg inn nettbank

I nett- og mobilbanken kan du:

  • Sjekke saldo, se bevegelser og betalinger til forfall
  • Betale regninger, overføre penger og godkjenne eFaktura
  • Opprette og endre navn på kontoer
  • Følge med på lånet ditt og se detaljer (nedbetalingsplan og forfall)
  • Gjøre en ekstra innbetaling, søke om avdragsfrihet og endre dato og trekkonto for lånet
  • Bestille og sperre bankkort
  • Se PIN-koden og sette regionsperre på bankkortet
  • Få oversikt og kjøpe fond og forsikringer
  • Sende sikker e-post til kundesenteret
  • Se kontoer fra andre banker

Dette er kun ett utvalg av tjenester og funksjoner, tjenestene oppdateres og utvikles hele tiden.
**Betaling til utland kan kun gjøres i nettbanken.

Last ned mobilbank-appen

Appen er tilgjengelig for iPhone og Android telefoner og kan lastes ned her:

Last ned fra App store Last ned fra Google play

Mobilbanken er denne samme som for Sparebanken Øst-kunder.

Slik får du tilgang

Når du registrerer deg som kunde, får du tilgang til både nettbank og mobilbank. Mobilbanken må du laste ned og aktivere.

Bli kunde og få tilgang til nettbank

Trenger du hjelp med nettbanken?

Vi har samlet svar på de vanligste spørsmålene vi får i forbindelse med nettbanken.

Få hjelp her
29. oktober 2019
Aktuelt

Nå kan du samle kontoer fra andre banker hos oss

Det betyr ganske enkelt at du nå kan legge til kontoer fra andre banker inn i kontooversikten

Samle dine kontoer
  • Nettbank
  • Mobilbank
10 elementer funnet.

  • Hvordan logger jeg meg inn i nettbanken?
  • Hvordan endrer jeg passordet til nettbanken?
  • Send sikker e-post
  • Oppdatert nettleser
  • Informasjonskapsler (Cookies)
  • Hva er beløpsgrensen per måned?
  • Hvordan kan jeg lage navn på kontoene mine i nettbanken?
  • Hvorfor må jeg signere flere betalinger enn før?
  • Hvordan kan jeg legge til konto fra andre banker?
  • Hvorfor får jeg ikke hentet inn konto i annen bank?
  • Hvordan aktiverer jeg mobilbanken?
  • Hvordan logger jeg meg inn i mobilbanken?
  • Er det egen app for nettbrett?
  • Er det krav til versjon av operativsystem?
  • Jeg har glemt koden til mobilbanken min, hva gjør jeg?
  • Hvorfor får jeg opp varsel i mobilbanken om at jeg kan logge inn i mobilbanken «på eget ansvar» eller appen avslutter uten at jeg kommer inn?
  • Hvorfor får jeg opp varsel om at jeg må bytte tastatur for at mobilbanken skal fungere?